Гімназійний рівень
- виступ на гімназійному консиліумі по 5 класах «Проблема наступності у навчанні математики учнів початкових класів та основної школи»;
- участь у декаднику творчих уроків;
- виступ на педраді «Реалізація виховних завдань уроку щодо формування ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань населення рідного краю у ході викладання навчальних предметів» на тему «Етнопедагогіка на уроках математики»;
- виступ на засіданні методичної кафедри на тему «Акмеологічний підхід в активізації розумової діяльності учнів шляхом використання на уроках інноваційних технологій та їх вплив на якість навчання»;
- виступ на педраді «Форми та методи акмеології».
Міський рівень
- участь у міському педагогічному мості вчителів математики і вчителів початкової школи з питання адаптації п’ятикласників;
- організація і проведення засідання школи педмайстерності для вчителів економіки міста;
- організація і проведення виїздного засідання клубу «Істина» вчителів математики м. Рівне на АЕС м. Нетішин;
- участь у роботі журі міського етапу Всеукраїнських олімпіад з математики та економіки;
- участь у роботі журі міського етапу Всеукраїнських олімпіад з математики та економіки;
- участь у роботі творчої групи вчителів математики «Розв’язування олімпіад них задач»;
- участь у роботі творчої групи вчителів економіки «Створення віртуального кабінету економіки».
- участь у
засіданнях школи педмайстерності вчителів економіки та семінарах вчителів
економіки.
Обласний рівень
- відкриті уроки для слухачів РО ІППО: інтегрований урок з алгебри та початків аналізу в 11 класі «Застосування визначеного інтеграла до розв’язування задач економічного змісту»;
- організація
та проведення обласного семінару-практикуму для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів, що відповідають за стан вивчення математики та вчителів математики з теми «Робота з обдарованими дітьми»;
- участь у
навчальному семінарі для вчителів "Освіта для сталого розвитку у
дії";
- виступ на обласному семінарі-практикумі з теми “Фінансова грамотність та фінансова
освіта” для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які беруть участь у
дослідно-експериментальній роботі щодо впровадження фінансової грамотності у
навчально-виховний процес.
- участь у методичному мості між вчителями м. Рівне та м. Дубно;
- участь у роботі журі обласного етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки.
Всеукраїнський рівень
- участь у роботі журі Всеукраїнського турніру юних економістів (2009 р.);
- участь у організації Всеукраїнського турніру юних економістів (2015 р.).
З такими ідеями та ентузіастами ураїнська школа має чудові перспективи!
ВідповістиВидалитиМолодий, але дуже перспективний вчитель у нашій гімназії. Багато його ідей я впроваджую у свою роботу початкових класів.
ВідповістиВидалити