Метою розвитку людства і людини зокрема є
пізнання навколишнього світу з метою його розуміння та контролю. З самого свого
народження людина починає пізнавати факти необхідні для її існування. Так на
початку вона пізнає світ навколо себе на відстані витягнутої руки, потім ця
відстань збільшується, і вона розпочинає пізнавати планету, на якій живе,
сонячну систему і т. д.
Кожне покоління залишає наступному вже накопичені знання, таким чином, немає необхідності пізнавати все знову. Та кожне нове покоління стикається з проблемою вивчення невідомого, чогось такого, що не може бути вивчене без контексту тих подій, в якому воно існує, але вивчати його так не виявляється можливим через технологічні, часові та інші труднощі. Також людство стикається з проблемою доповнення і уточнення вже відомих знань. Одним з основних підходів у вивченні і пізнанні дійсності є аналіз моделей створених за реальними явищами .
Модель є грубим зліпком дійсності, однак таким, який ми можемо вивчати на підставі тих знань, які накопичені попередніми поколіннями. З цього напрошується дуже цікавий висновок, що вся сучасна наука буквально просочена моделями, і що наука не лише використовує модель, але і в буквальному розумінні сама є величезною моделлю навколишнього світу.
Кожне покоління залишає наступному вже накопичені знання, таким чином, немає необхідності пізнавати все знову. Та кожне нове покоління стикається з проблемою вивчення невідомого, чогось такого, що не може бути вивчене без контексту тих подій, в якому воно існує, але вивчати його так не виявляється можливим через технологічні, часові та інші труднощі. Також людство стикається з проблемою доповнення і уточнення вже відомих знань. Одним з основних підходів у вивченні і пізнанні дійсності є аналіз моделей створених за реальними явищами .
Модель є грубим зліпком дійсності, однак таким, який ми можемо вивчати на підставі тих знань, які накопичені попередніми поколіннями. З цього напрошується дуже цікавий висновок, що вся сучасна наука буквально просочена моделями, і що наука не лише використовує модель, але і в буквальному розумінні сама є величезною моделлю навколишнього світу.
Я теж є прихильником прикладної спрямованості шкільного курсу математики. Вважаю, що для сьогоднішніх школярів є необхідними не тільки знання "чистої" математики, а ще в більшій мірі в інтегрованій формі з іншими предметами
ВідповістиВидалитиЧудове поєднання майстерності, досвіду і знань! Успіхів.
ВідповістиВидалитиВчитель який володіє не тільки математичними знаннями, він з великим успіхом заміняє вчителів географії, інформатики. Гарні і добрі спогади у учнів гімназії, у яких він був вихователем ГПД.
ВідповістиВидалитиДякую за теплі слова!
Видалити